joi, 30 octombrie 2014

Salvarea a venit de la Doctor Laptop


Clopoțelul a sunat pentru ultima oară.Gata,a venit vacanța,bucuria celor mici.Mulți dintre ei,își pregătesc bagajele pentru a pleca spre diferite locuri.Unii aleg marea,alții muntele sau chiar locuri de pe alte meleaguri, în funcție de preferințe și buget.
Însă,dragii mei nepoți, locuind la țară,iau drumul spre oraș,că acolo locuiește bunica și mătușa,adică eu.Pe lângă joaca din parc și bunătățile pe care le pregătește bunica,o altă bucurie de-a lor,este jocul la laptop. Și unde se poate juca în voia cea mare,având în vedere că acasă au acces la el doar cu program? La mătușa! Și uite-așa în una din zile se întâmpla și nenorocirea. După ce au jucat ei vre-o juma' de oră,se aude un strigăt din cameră:
-Ștefy,Ștefy,vino repede,Iliuță a stricat laptopul,strigă nepoată-mea.
-Taci tu,că nu i-am făcut nimic eu, de ce dai vina pe mine? Poate tu ai făcut ceva și încerci să arunci vina pe mine.
Pentru că se încingeau spiritele,mă îndrept spre locul faptei să văd despre ce e vorba.
Apăs eu pe tastatură,verific cablurile ,nimic,nu reacționează.Zic ,gata,m-am aranjat,am rămas și fără laptop.Altceva nu știam ce să îi mai fac,că doar nu era să mă apuc să-l dezmembrez,pentru că nu mă pricep la așa ceva.Dar pun mâna pe telefon și-l sun pe iubitul meu,nu e doctor laptop,dar se pricepe mult mai bine în acest domeniu.
-Iubi,sunt disperată,nu știu ce se întâmplă cu laptopul meu.Așa dintr-o dată nu se mai vede nimic pe display.Am apăsat toate tastele,am verificat și cablurile,conexiunea la internet, "încărcător laptop"
,dar nimic,e mort,nu știu ce să-i mai fac.
-Stai liniștită,poate nu e ceva grav,zice el.O să vin să văd despre ce e vorba și cu siguranță se rezolvă.
Nu a durat mult,a venit, l-a consultat și a pus diagnosticul.
-După părerea mea,altceva nu-ți trebuie decât o "baterie laptop" având în vedere vârsta pe care o are, e destul de bătrân. O să fac eu comandă pe doctor-laprop.ro de o baterie,o schimbăm și treaba o să meargă strună.

Și așa a și fost. Mă liniștisem  pentru că rezolvasem problema în scurt timp și cu bani puțini,iar de atunci,nu îmi mai fac griji dacă se mai întâmplă ceva cu laptopul,căci știu unde e "doctorul"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici