marți, 13 ianuarie 2015

Aniversare cu Food Panda!


Vineri,9 ianuarie...o zi  specială pentru mine,că doar o dată în an este ziua mea  de naștere,nu?
 Mă trezesc de dimineață cu mirosul îmbietor al cafelei făcute cu mult drag de mama.
Telefonul meu începu să sune încă de la prima oră.Prietenii și cunoscuții au dorit să mă felicite cu ocazia aniversării mele,dar asta nu a fost tot,unii dintre ei au vrut chiar să mă felicite personal și și-au anunțat vizita. Nimic de speriat, numai că nefiind învățată cu musafiri în această zi, nu mă pregătisem cu nimic.
Nu m-am panicat, că doar există internetul. Deschid calculatorul și găsesc imediat ceea ce căutam, un serviciu cu ajutorul căruia poţi comanda mâncare la domiciliu, FoodPanda .



 Și ce mi s-a părut interesant este faptul că cei de la Food Panda,
spre deosebire de alte servicii asemănătoare au o gamă variată de produse, și astfel voi putea mulțumi toți invitații,pentru că gusturile diferă de la individ la individ.Unii preferă pizza,alții mâncarea românească,alții poate preferă să încerce chiar o mâncare asiatică sau chinezească "pescuind"orezul cu celebrele bețișoare.Toate acestea,le-am  găsit la Food Panda iar în doi timpi și  patru mișcări mâncarea a fost livrată la ușa mea, fiind așezată cu mult drag pe masă pentru pentru a putea fi savurată de cei dragi. Deci să vină invitații și să înceapă petrecerea!!!!

 De azi înainte nu o să-mi fac nici un fel de problemă în privința mâncării,că nu am timp,că sunt obosită sau că se anunță musafiri la masă  și nu sunt pregătită,soluția mea este Food Panda,cea mai bună alegere și consider că sunt de mare ajutor și te scoate din orice situație.
 Poftă bună!!!! 


Sursa foto-zapatdeals.com,mihaiioan.ro

2 comentarii:

  1. Un serviciu la îndemâna oricărui gurmand. Te scoate din orice încurcătură. O să îl probez şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Nicu,ți-l recomand cu mare drag și cu mare încredere.Poftă bună!!!

    RăspundețiȘtergere

faceti un comentariu aici