luni, 10 martie 2014

Strategii esentiale pentru o viata fara stres


Cum stresul e o reactie naturala a organismului,nu-l putem elimina cu totul din vietile noastre.
Dar cu siguranta il putem controla astfel incat stresul sa nu ajunga la un nivel inalt si sa ne afecteze sanatatea si calitatea vietii in asamblu.
Usor de zis,greu de facut,pentru ca am ajuns sa acumulez si eu prea mult stres,datorita ritmului alert in care traim,criza financiara si toate celelalte.
Parca incepuse-ra sa ma doara toate cele in mine,parul incepu sa-mi cada,ridurile incepeau si ele sa apara,tot timpul eram incruntata si devenise-m foarte nervoasa.
Nu prea mai aveam chef de nimic,mai toata ziua stateam si butonam internetul.
Asa am intrat in discutie cu o prietena mai veche din Bucuresti  careia am inceput sa ma plang si sa-i povestesc despre problemele mele.
Surprinzator a fost faptul sa aflu ca si ea a trecut prin momente dificile,asemanatoare cu ale mele si a gasit solutia perfecta pentru a se vindeca.
Iar aceasta solutie a fost Centrul Shakti,din Bucuresti,unde a fost si si-a rezolvat toate problemele.
Acolo a inceput cu terapia craniosacrala,o terapie blanda si naturala,bazandu-se pe mainile pricepute ale terapeutului care o practica.Are ca scop intensificarea activitatii sistemului cranio-sacral,adica locul in care creierul si maduva spinarii functioneaza.
Cu ajutorul ei procesul natural al corpului de auto-corectare si auto-vindecare este stimulat.
Tot acolo a facut si un masaj Ayurvendic care poate determina mintea sa isi intrerupa sirul gandurilor si poate oferi relaxare perfecta, cu conditia sa nu fie un tip de masaj dureros.

 Dupa ce a facut masajul,a fost la cosmetica unde si-a facut un peelin,iar la coafor o schimbare de look,toate acestea in Centrul Shakti .



Din acea clipa,viata ei a luat o intorsatura la 180 de grade,se simte frumoasa in interior,dar si la exterior,ceea ce am constatat din fotografia trimisa de ea.
M-a convins,de aceea am rugat-o sa-mi faca o programare si mie la acel centru,in care voi ajunge zilele urmatoare.

Articol scris pentru super spring 2014


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici