miercuri, 12 martie 2014

Scapati de marimea XXL


Intelepciunea strabuna,ne aminteste ca "ziua buna se cunoaste de dimineata".
O zi obisnuita se poate transforma in una excelenta,daca facem eforturi in acest sens.Pentru ca ziua sa debuteze sub cele mai bune auspicii,este important sa nu incepem cu greseli,pentru ca apoi o tinem asa pana seara.
Evident,ma refer la greselile cu impact asupra sanatatii,a modului in care ne simtim si in acelasi timp la felul cum aratam din punct de vedere fizic.
De ceva timp,eu "ma lupt" cu cateva kilograme,pe care le am in plus insa in acest sens,nu am facut decat sa ma infometez si sa mananc multa lamaie dimineata pe stomacul gol, nimic mai mult.
Bine-nteles ca nu am avut nici un rezultat in bine,ba chiar m-am simtit destul de ametita,fara vlaga si fara nici un chef de viata,iar stomacul meu,i-mi dadea mari dureri de cap.
Intr-o dimineata m-am trezit bine dispusa si mi-am propus sa fac cateva schimbari in viata mea.
Mi-am dat seama ca atunci vand vine vorba de diete,planificarea si pregatirea sunt esentiale,insa necesita si angajamentul meu de zi cu zi.
Asa ca am adoptat un stil de viata sanatos si echilibrat,cu un plan alimentar rational,bazat pe alimente sanatoase si miscare cat mai multa,pe care il urmez si in ziua de astazi.
Pe langa alimentatie si miscarea de la sala de sport unde mi-am facut abonament,am incercat si LEMO Silhouette,un supliment
alimentar 100% natural,care are ca ingredient de baza lamaia verde,care actioneaza pe doua planuri:
- scade depozitele adipoase accelerand metabolismul si stimuland arderile, datorita aportului de aloe vera, guarana, ananas, portocal amar si lamaie
- imbunatateste raportul dintre tesuturile slabe si cele grase din organism si neutralizeaza amoniacul, ajutand la detoxifierea si regenerarea ficatului – datorita continutului de L-arginina.
Iar pentru ca am si probleme cu stomacul,LEMO SILHOUETTE e perfect pentru mine,pentru ca pastreaza doar beneficiile lamaii verzi, nu si dezavantajele – cauzate de aciditatea excesiva – pe care le-ar implica un consum sustinut de lamaie in stare naturala.
Cu ajutorul acestor schimbari am reusit sa scap de kilogramele in plus si sa duc o viata sanatoasa si sa ma mentin in forma si astazi.
Va doresc tutror sa va mentineti in forma!

Articol scris pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici