duminică, 9 martie 2014

Cadoul perfect-eBook Kindle


Se apropie cu pasi repezi ziua de nastere a iubitului meu si sunt intr-o mare dilema.Nu stiu ce cadou as putea sa-i cumpar,as vrea sa fie in primul rand ceva util pentru el,dar in acelasi timp si placut surprins.
Este o persoana foarte activa si plina de energie si in acelasi timp ii place foarte mult sa acumuleze cat mai multe cunostinte,de aceea citeste foarte mult.
Din motive de sanatate,din pacate nu poate citi cartile clasice,iar eu m-am gandit ca un eBook,ar fi cadoul perfect pentru el.
Am cautat un Magazin online unde am gasit oferte care mi-au atras atentia si am comandat fara sa mai stau pe ganduri.
Cu siguranta o sa fie multumit de acest cadou,pentru ca o sa poata citi cartile preferate,  oriunde s-ar afla:in metrou,la serviciu in pauza de masa si chiar pe balta la pescuit,pana se agata pestele in momeala.
Datorita acestei noi tehnologii,nu mai trebuie sa cari dupa tine un geamantan intreg de carti,e de ajuns sa iei acest eBook Kindle,care a fost conceput pentru cititul de durata.



 Cand citim pentru perioade indelungate de timp, avem tendinta de a ne modifica  pozitia corpului la diferite intervale de timp si in diferite randuri dorim sa tinem cartea cu o singura mana. La Kindle , butoanele pentru intoarcerea paginilor sunt plasate pe ambele parti si in stanga si  in dreapta , permitandu-ne sa citim  si sa derulam paginile din orice pozitie. Iar carcasa neagra cu finisaj matasos este usor de tinut si nu se incalzeste in mainile noastre.
Asadar impartasiti-va pasiunea pentru carti si citit cu prietenii si cu ceilalti cititori de blogger.


Atricol scris pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici