luni, 3 martie 2014

SPUNE ADIO TRANSPIRATIEI CU GEROVITAL H3 SI FARMEC!


Daca antiperspirantul tau nu te mentine uscat si i-ti pateaza hainele,incearca ceva care functioneaza cu adevarat.
Formula unica, a celor de la Farmec,este dovedita clinic una din cele mai bune combinatii de saruri de aluminiu,citrofol si vitamina E,care te protejeaza pe toata durata zilei.
Dupa multe incercari de a cauta un deodorant bun,in care sa am incredere totala,am apelat la produse antiperspirante Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan.
Pentru ca sunt tanara,dar din motive de sanatate am ajuns sa fiu pusa in fata unui lucru la care nu ma asteptam cat de curand,la ora actuala am ajuns sa ma "lupt" cu bufeurile.
Cred ca multe dintre doamne sau confruntat cu mult discutatele bufeuri,care nu sunt foarte placute si te iau toate transpiratiile,cand ti-e lumea mai draga.
De aceea am cautat sa am un deodorant foarte bun,care sa nu ma faca de rusine in aceste momente,e neplacut sa mirosi a transpiratie,cel putin mie nu mi-ar face placere sa stau langa cineva care sa ma innaduse cu diferite mirosuri,sau eu la randul meu sa-i inadus pe altii.
Asa ca am incercat  toate cele patru produse de la Farmec si gama Gerovital H3:
-deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide
- deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural
- deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive
- deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh
cu parfumuri proaspete, delicate, balsamice ce te învăluie si iti  dau o senzatie de prospetime naturală.
Sunt foarte multumita de aceste antiperspirante,pe care le schimb  in functie de anotimp,iar problema mea este sub contol inreaga zi.
Va recomand cu incredere produsele Gerovital H3,de la FARMEC si nu ve-ti regreta.

articol scris pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici