miercuri, 5 martie 2014

Salon du Mariage Toujours l’Amour-pentru o nunta perfecta


Inca din copilarie,de multe ori ne place sa visam si cel mai adesea fetitele se viseaza ca fiind cele mai frumoase miresici.
Asa mi s-a intamplat si mie,mereu imi placea sa ma gatesc,sa fiu eleganta si sa stau prin fata oglinzii.
O data cu trecerea anilor,acest vis nu a incetat,dar am constientizat ca nu e usor sa fii mireasa si nici  usor sa organizezi o nunta cu mult fast.
Pentru ca ,incepand de la rochia de mireasa si pana la locatia in care sa aiba loc cel mai mare eveniment si unic din viata fiecarui individ in parte este multa munca, au aparut si au venit in sprijinul mirilor,organizatorii de nunti,ca se ocupa in totalitate de marele eveniment.
Dar pentru ca acest eveniment nu a avut loc pentru mine,voi incerca sa-mi imaginez si sa scriu cateva detalii,despre cam ce as dori eu si cum as vrea sa fie marele eveniment.
Si as incepe prin a alege locatia,pentru ca vreau sa fie un spatiu incapator,cu un mare ring de dans,cu posibilitatea de ai caza pe prietenii care vin din provincie,pentru ca sunt intr-un numar destul de mare.
Si meniurile trebuie sa fie pe masura,cu mancaruri alese,dar si traditionale si sa fie servite de un personal calificat,pentru a face invitatii sa se simta cat mai bine.
Si nu in ultimul rand,mi-ar place ca la miezul noptii sa fie o "ploaie" de artificii care sa incante privirile tuturor invitatilor si nu numai.
Asadar,sper ca nu voi fi o mireasa cu prea multe pretentii,pentru ca toate aceste lucruri pe care eu le visez si nu numai,pot deveni reale,doar apeland la SALON du MARIAGE TOUJOURS l'AMOUR.



 Sute de miri au ales aceasta locatie pentru nunta lor si toti invitatii au apreciat aceasta alegere,iar daca aveti de gand sa faceti pasul ce mare,nu ezitati sa-i contactati pe cei de la Salon Toujours l'Amour si ve-ti avea o nunta de neuitat.
Va doresc Casa de Piatra si pentrecere fumoasa!


articol pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici