miercuri, 26 martie 2014

Hotelul NH Bucharest-interviu cu o vedetă


Pe Andeea Marin,am întalnit-o la hotel NH Bucharest,unde venise pentru una din acţiunile caritabile pe care le desfaşoară.
Daca sunteti interesati ,mai multe informaţii despre acest hotel le gasiţi aici http://www.nh-hotels.com/
Pentru că eram pentru prima dată faţă in fată,m-am apropiat de ea şi am rugat-o să-mi răspundă la cateva intrebări.
Eu: Eşti un model pentru multe femei şi ai avut curaj să iei lucrurile de la capăt ori de cate ori a fost nevoie.Ţi-a fost vreodată teamă?
Andreea Marin:Am simţit,nu teamă,ci nesiguranţa dată de faptul că am ajuns să trăim într-o lume în care valorile sunt inversate,calitatea nu pare a mai fi apreciată la adevărata ei valoare.Iar eu nu sunt omul compromisului.
Eu: Ţi-ai schimbat stilul de viaţă,iar acum te văd mancand un mic dejun breakfast AntiOx ce te-a determinat să alegi acest meniu?
AM: Corpul meu era într-un grav dezechilibru şi aveam probleme de sănătate.Făceam zilnic sport,eram atentă si la dietă,dar nu reuşeam să slăbesc deloc.Nu dormeam bine,eram obosită chiar şi cand mă odihneam,aveam permanent sentimentul de epuizare.
Iar cand m-am cazat pentru prima dată la acest hotel,am descoperit meniul inovator al breakfast AntiOx ce propune ca ingrediente sucuri 100% naturale, mixuri de sucuri organice antioxidante, iaurt organic amestecat cu o larga varietate de fructe, muesli, fructe goji si altele.Aceste produse î-mi oferă energia de care am nevoie intr-o zi de lucru intensă . Bogat in fructe si legume precum citrice, kiwi, capsuni, morcovi, acizi grasi Omega 3, salate proaspete, produse lactate si din soia, sucuri naturale, sortimente variate de cafea si ceai, AntiOx breakfast reprezinta o propunere irezistibila pentru a-mi începe ziua perfect.
Eu: Soţul tău a adoptat acest tip de alimentaţie sau preferă bucătăria orientală?
AM: Fireşte că amandoi iubim şi bucătăria tradiţională romanească şi pe cea orientală.Atata timp cat există moderaţie,totul e bine.
Eu: În încheiere spune-ne cate ceva despre condiţiile din acest hotel...
AM: NH Hotels se evidentiază prin standardele înalte de calitate ale serviciilor si facilităţilor oferite, prin decoraţiunile alese cu atenţie pentru a fi pe gustul oaspeţilor şi menite a oferi acestora un grad ridicat de confort.
Oaspeţii vor descoperi  confortul de acasă cu lenjerie de pat de pluş , cu baie de lux , precum şi facilităţi premium , cum ar fi TV prin satelit , acces la internet wireless şi un minibar . Cu toate acestea , cu numeroase atracţii şi servicii disponibile pe motive de hotel , hotelul NH Bucharest este mai mult decât doar un loc de relaxare in intimitate .
Eu:Ce le-ai transmite cititorilor acestui interviu?
AM: Fiţi puternici şi preţuiţi-vă viaţa!


Acest interviu nu este real, este conceput pentru proba 14 -super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici