duminică, 23 martie 2014

Azerty-magazinul pentru buzunarul tău


Dragii mei cititori,iată că se apropie cu paşi repezi şi sărbătorile pascale,aşadar cu siguranţă toţi îl aşteptăm pe iepusaş.
Pentru că suntem cu toţii nişte blogeri foarte activi, pasionaţi de scris şi de citit ne petrecem foarte mult timp in faţa calculatorului sau al leptopului din dotare.
Dar nu-i aşa ca de multe ori v-aţi plans ca vă doare spatele sau ca v-au amorţit picioarele stand pe scaunul de la birou?
Sau cand a-ţi plecat in concediu,eraţi nerăbdători să vă întoarceţi ca să butonaţi un pic pe calculator?
Ei bine toate aceste lucruri,pot fi de domeniul trecutului iar in ajutorul nostru vine  Magazinul Azerty.ro

Acesta este un magazin online de produse electronice,componente PC şi electrocasnice cu o gama foarte variată de produse ,dar mai multe vezi vezi detalii pe site.
Mie una mi-ar place să-mi aduca iepuraşul,o tabletă Asus Transformer Pad Infinity care să-mi uşureze munca,să pot lucra şi butona chiar şi stănd în pat,pe fotoliu si să o pot lua cu mine în vacanţă şi oriunde mă deplasez.

Cu ajutorul ei,o să pot vedea ce mai shăruiesc prietenii mei si o sa pot distribui imediat pozele ce le fac.
Iar în acelaşi timp o să mă pot relaxa stand în pat,ascultand melodiile preferate şi citind ultimele noutati de pe internet,pentru că,de cand am descoperit internetul,mi-am făcut o pasiune in a citi şi a mă informa mult mai mult.
Iar pentru ca vremea de afară se incălzeşte pe zi ce trece,o să vreau să butonez şi in aer liber,intr-un parc la umbra unui copac,de aceea am mare nevoie de o tabletă de la AZERTY.
Vă doresc lecturi placute!

Articol scris pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici