joi, 27 martie 2014

GEROVITAL PLANT-FARMEC-ul parului tau


Iata-ne la incepulul primaverii,cand inconjurati de mai multa lumina si culoare,nu trebuie sa uitam de sanatatea si frumusetea noastra,atat interioara cat si cea exterioara.
In anotimpul rece,atat pielea,cat si parul sufera mici modificari care sunt vizibile odata cu intrarea in primavara.
Din cauza ca a fost aproape permanent acoperit de caciula sau gluga,parul meu a cam inceput sa cada,si-a pierdut elasticitatea si stralucirea si a devenit uscat si casant spre varfuri,iar la radacina se ingrasa foarte repede.
Dar nu mi-am facut griji,pentru ca in astfel de lucruri,am un aliat de nadejde in cei de la FARMEC ,care ma ajuta an de an.
Cu ajutorul unui kit de tratament pentru regenerarea parului ,care actioneaza prin vitaminele A,E si B5 si prin hidrolizatul quaternizat de keratina,structura parului meu se modifica,oferindui firului de par stralucirea si rezistenta de alta data.

Urmand acest tratament,ma pot mandri cu un par sanatos,plin de stralucire care intoarce capetele tuturor si toate atrage chiar invidi unora.
Insa eu le recomand tuturor fie ele doamne sau domni,sa foloseasca cu incredere Gerovital Plant tratament,pentru regenerarea parului produs cosmetic pentru uz extern, adresat atât femeilor, cât şi bărbaţilor care se confruntă cu probleme legate de lipsa vitalităţii părului, căderea acestuia, uscarea ori îngrăşarea excesivă a scalpului.


Datorita acestui produs se vor simti cu adevarat impliniti si plini de farmec,precum sunt ghioceii la inceput de primavara.


Articol scris pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici