marți, 15 octombrie 2013

ZILE PERFECTE LA STRAJA


Se apropie sfarsitul anului si,asa cum se intampla aproape intotdeauna,ne simtim epuizati si stresati,Munca,grijile de zi cu zi,dezamagirile personale isi spun cuvantul.Simt nevoia de relaxare,de destindere,si unde te poti simti mai bine decat in natura,intr-un peisaj feeric.Stand la povesti cum ne place noua fetelor ,cu prietena mea ne-am hotarat sa le facem o surpriza iubitilor nostri si sa "evadam"  impreuna cu ei un weekend,sa uitam de grijile cotidiene,sa ne destindem putin  si sa ne bucuram sufletul undeva in natura.Dar unde? Ne-am amintit amandoua,ca o prietena comuna,ne povestise candva de o experienta traita de ea,intr-un loc deosebit,intr-un cadru natural, la munte,pe la cota 1400m.Mai exact la Vila Alpin,situata in statiunea Straja.Ne-am informat mai mult de pe internet,ne-am facut o rezervare pentru un weekend la Straja si am plecat spre acele locuri.Ajunsi acolo,ne-am cazat,dupa care am coborat la restaurantul propriu,unde am luat masa.Avand un meniu bogat,cu mancaruri traditionale si foarte gustoase  nu te puteai hotara sa alegi,dar in cele din urma am ales cate ceva sa ne potolim foamea,caci nu era de stat pe loc,aveam multe de vazut prin zona,pentru ca pensiunea Straja e amplasata intre cele doua partii cu nocturna,iar noi cum am ajuns spre seara,am vrut sa profitam din plin de o priveliste deosebita care dadea spre muntii Retezat.Dupa cateva ore de hoinarit prin statiune,ne cam luase putin frigul si parca aerul acela puternic de munte ne tragea spre somn. Ajunsi in camera,am profitat de faptul ca vila are centrala termica si apa calda era la orice ora din zi si din noapte,am facut fiecare cate un dus,dupa care ne-am asezat la somn.
A doua zi,ne-am trezit dimineata pentru ca a ne facusem  de cu seara planurile,aceasta zi era pentru skiat.Asa ca am mers la centrul de inchiriat echipament sportiv,ne-am echipat si am mers pe partie.
Eram incepatori,nici unul dintre noi nu stia sa skieze,dupa multe cazaturi,am invatat cat de cat sa ne deplasam cu skiurile in picioare.Acela a fost cel mai amuzant moment din toata vacanta la Straja,care nu poate fi uitat,si astazi ne amintim cu mare placere.Dupa ce am lasat skiurile,ne-am alaturat si noi celor de pe partie,cu saniile,legate una de cealalta,nu mai povestesc cat de multa galagie era si ce atmosfera,cand toata lumea era la linia de start si incepeam sa strigam cu totii "partie!".
A treia zi,am luat la colindat locurile de prin statiune de unde nu puteai sa pleci fara sa le vizitezi,ne-am luat cateva suveniruri de prin zona,am fost si cu telegondola,de unde am facut niste fotografii minunate,dar cum orice minune nu tine mai mult de trei zile,a trebuit sa ne intoarce acasa,pantru ca munca ne astepta. Si cum ne-a placut foarte mult acesta pensiune Straja,am dorit sa ne intoarcem si de sarbatori,iar ca sa fim siguri ca o sa gasim  loc,ne-am facut rezervare din timp.
Asa ca  nu va ganditi prea mult,o cazare la Straja,e locul perfect pentru a va simti ca acasa ,nu veti regreta.
Acest articol a fost scris pentru competitia super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici