duminică, 13 octombrie 2013

DELICII DIN COPILARIE


Cand ma gandesc la savuroasa "miez de lapte" ma duce cu gandul la clipele din copilarie.Eram pe la varsta de 8 ani cand abia asteptam sa vina vacanta de vara ca sa mergem la tara la bunici.Locuiau intr-un sat de la periferia judetului intr-o zona de munte.Era un loc mirific cu multa verdeata si cu aer curat.Un peisaj parca din poveste unde nu vezi decat flori care mai de care mai colorate,cu tot  felul de gaze si fluturi care nu inceteaza a se intrece in curse aeriene,cu cantecul pasarilor intr-un concert natural,cu apa care curge agale dinspre munte pe multimea de bolovani cu aspect buclucas.O adevarata poveste.Fiind un fan inrait al acestor locuri,chiar daca eram copila,adoram jocurile in pajistea campiei.Asteptind nerabdatoare veni si vacanta si am ajuns in cele din urma la bunicuta Ioana.Pentru ca locuia la tara avea o vacuta cu un lapte delicios din care facea branza.Era atit de gustoasa incat in timp am devenit un fan branza si nici in ziua de astazi nu pot sa imi potolesc pofta de a minca branza.Seara cand termina treburile din gospodarie,bunica se apuca de framantat si ne facea niste placinte poale-n brau de te lingeai pe degete.
Erau cu multa branza obtinuta din miezul laptelui printr-un procedeu care ma mai uimeste si acum.Punea multe mirodenii care faceau placintele foarte inmiresmate, mai adauga si putin miez de nuca si multe stafide si la urma dupa ce se coceau in cuptorul facut din caramida le scotea pe masa si le farda putin cu vanilie facandule si mai savuroase.Ne striga pe toti copii chiar daca nu ai cunostea si ne umplea fetele de bucurie.Frumoase si gustoase mai sunt copilariile.Amintandu-mi de copilarie si dorind sa mai simt gustul acel de branza din placintele bunicii am cautat o marca de branza care sa fie identica si la gust si la consistenta.Am cumparat branza Miez de lapte produsa de compania Delaco si am facut eu placinte cu branza.Au iesit neasteptat de gustoase.Asa am facut o comparatie intre branza din placintele bunicii,copilaria mea in casa bunicii si branza Miez de lapte.Descoperind acest deliciu de branza voi ramane un fan branza declarat si voi cauta sa atrag in comunitate si alti mancaciosi de branza.
Si ca un sfat,nu evitati din meniul zilnic branza pentru ca aceasta va aduce un aport de calciu util in buna functionare a organismului.
Acest articol il scriu pentru
Competitia super blog 2013

4 comentarii:

  1. Multi dintre noi putem sa impartasim cele descrise de tine in randurile de mai sus. Bravo;)

    RăspundețiȘtergere
  2. am mancat si eu acest produs de la Delaco, dar ma intreb si sigur o sa fac, o sa fie buna pusa in placintele care le facea bunica ta?
    De abia astept sa maninc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimic nu este mai frumos decat amintirea anilor din copilarie! Mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Simona,va multumesc pentru aprecierile facute si va doresc mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere

faceti un comentariu aici