miercuri, 30 octombrie 2013

Un ten plin de farmec


Acneea este o inflamare a pielii care conduce la aparitia punctelor negre, albe si a cosurilor. Principalul tip de acnee se numeste acneea obisnuita. Ea apare cel mai adesea pe pielea fetei, dar poate sa se manifeste si pe spate, si pe brate. Atingind aproape 90 la suta dintre adolescenti ,necesita vizite medicale mai dese decit orice alta afectiune dermatologica.
Din fericire,am trecut usor prin faza de pubertate si nu m-am confruntat cu prea multe neplaceri cauzate de acnee,pot sa spun ca am chiar un ten frumos,plin de farmec.
Insa nu este si cazul prietenei mele.De mica a avut aceasta problema,incercand sa trateze problema cu tot felul de leacuri din batrani,cu decot de brusture,infuzie de hamei,de ienupar si alte  plante care le avea la indemana.
Eram in primul an de liceu si asteptam cu nerabdare "Balul bobocilor",de unde ne-am propus sa nu lipsim,insa prietena mea ma suna de dimineata,era disperata,caci acneea ei o luase razna.Am plecat intr-o fuga spre ea,cand am ajuns,cu lacrimi in ochi mi-a zis:te duci singura,eu nu pot sa ies din casa in halul in care arat.Si asa a si fost,a ratat acel bal din pacate,nu a mai putut merge,dar nu am lasat-o de izbeliste,caci a trebuit sa gasim o solutie salvatoare ca pe viitor sa nu se mai intample astfel de neplaceri.
Asa ca am deschis calculatorul si am inceput sa cautam un tratament pentru acnee,iar salvarea ei a venit odata cu farmec 


  Am gasit aici tot ce avea ea nevoie si am facut o comanda cu cateva produse din gama Gerovital Plant Stop Acnee-crema ultra activa,crema sebo-reglatoare si chiar un baton corector purificator.
Le-a folosit cu incredere si dupa numai patru saptamani fata ei arata foarte bine ,de aceea chiar si in ziua de azi foloseste aceste produse si nu a mai ratat nici o petrecere.
Asadar,dragi cititori ai acestui articol,daca va confruntati cu aceeasi problema ,folositi cu incredere aceste produse din gama Gerovital cu efect garantat.

Articol scris pentru competitia super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici