vineri, 1 noiembrie 2013

Cu HOTPOINT si ARISTON gatitul e o placere

De cand ma stiu,am fost o gurmanda, pot sa spun chiar o pofticioasa cand era vorba de mancare.Din copilarie ma innebunea mirosul de sarmale si de cozonac chiar si cand venea de la vecini,eu locuind  la bloc.
Dar cand veneau sarbatorile, fie ele pascale sau cele de craciun,in  fiecare casa incepea sa miroase a sarbatoare si toate plecau de la mirosurile de mancare traditionale.
Incepand de la cozonac si pasca pana la sarmale ,racituri sau alte mancaruri ,fiecare dupa pofte si preferinte.
Mie i-mi plac in mod deosebit sarmalele,fiind din zona moldovei,unde se fac cele mai bune sarmale,iar cea mai buna reteta e cea pe care o detine bunica,care pot spune ca e o adevarata gospodina,un fel de master chef in bucatarie.
Si astazi i-mi aduc aminte cand "sucea" sarmalutele in foi de vita,pe care ne trimitea sa le culegem chiar noi din vie si le baga la cuptorul bine incins,dar unde stateai ceva timp pana sa le savurezi,dar nu regretai  pentru timpul asteptat,pentru ca erau niste delicatete,de te lingeai pe degete.
Asa ca asta e si reteta pe care o stiu cel mai bine,pentru ca am stat mereu in preajma ei,ca la un moment dat sa reusesc aceeasi performanta ca si ea si sa fiu si eu un maestru in bucatarie.
Ea s-a descurcat cu ce a avut in dotare,nu ma refer la ingrediente ci la "aparatul de gatit" daca pot sa-i spun asa,la un  cuptor obisnuit.
Insa mie mi-ar placea, daca tot ne-am modernizat pe zi ce trece  si avansam in tehnologie sa am si sa gatesc la un
  cuptor incorporabil .
In primul rand ca nu ocupa un spatiu prea mare in bucataria mea,deja mica si are multe functii pe care aragazul meu din dotare nu le are:rotisor,autocuratare pirolitica Fast Clean ,iluminare,ventilare,ceas digital si nu in ultimul rand o aprindere electrica.Iar pe langa asta si "dragele "mele vecine ar "muri" de invidie  daca ar vedea asemenea minunatie.
Am gasit o gramada de oferte ,care mi-au atras atentia,dar aceste
incorporabile sunt adevarate bijuterii care nu ar trebui sa lipseasca din casa si din bucataria nici unei gospodine,asa ca daca o sa vreti sa va cumparati ceva frumos,bun si de calitate nu ezitati sa cautati
aici si veti gasi tot ceea ce va doriti.
Eu va doresc spor la cumparaturi,spor la treaba si nu in ultimul rand pofta buna la bucate!


Articol conceput pentru competitia super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici