marți, 29 octombrie 2013

Somnambulul


 Am sa va scriu si eu o intamplare destul de hazlie,sper si care sa va aduca zambetul pe buze.
Ieri,pentru prima oara in viata mea,am facut cunostinta cu un somnambul.Asta s-a intamplat la baia publica.Ma pregateam sa intru in bazin,cand langa mine am auzit un plans jalnic.Ma intorc si vad un individ care isi freca de zor capul cu sapun.
   -Pe semne v-a intrat sapun in ochi? L-am intrebat cu o nuanta de compatimire in voce.
   -Nu,e altceva,mi-e sufletul greu,caci ma spal pentru ultima oara.
  -Cum asa?In viitor n-o sa va mai spalati?
  -Nu,maine o sa stau intins la morga...trebuie sa mor.
M-a speriat si m-a impresionat in asa hal,ca era cat pe-aci sa ma asez in cosul cu gunoi.
  -Sa muriti?
  -Din pacate,da!
  -Va ameninta vreun infarct?
  -De infarct n-am de ce sa ma tem,mor altfel,ma zdrobesc...
  -Si de ce trebuie sa va "zdrobiti"?
  -Stiti,eu sunt somnambul.In fiecare seara puterile astrale ma obliga sa ma catar pe acoperisuri si sa sar de la un cos la altul,de pe un acoperis pe altul,balansandu-ma deasupra abisurilor.Simt in ultima vreme cum o putere necunoscuta ma trage pe acoperisul unei cladiri cu patru etaje si acolo cu siguranta imi voi gasi sfarsitul.Sa te cateri pe pereti,pe burlane,pana acolo sus,asa ceva depaseste chiar puterea unei soparle...
  -Nu va catarati pe acoperisul unui bloc de patru etaje,urcati pe case mai joase..
  -Vai,dumneavoastra nu cunoasteti chemarile astrale.
  -Atunci nu va catarati pe pereti,ci urcati pe scari pana-n pod si de acolo prin cos,precum cosarii.
  -In blocul acela usa de la pod e inchisa cu un lacat mare..
  -Stati putin-l-am intrerupt eu agitat-unde se gaseste blocul respectiv?
  -Aici imediat dupa colt!
  -Nu mai spuneti,pai acolo locuiesc si eu!
  -Se poate.Deci maine langa casa dumneavostra se va gasi cadavrul unui om necunoscut.
  -Nu vorbiti asa,dar e ingrozitor! Duceti-va la un doctor,nu cred ca medicina nu ma poate ajuta.
  -Nu poate.Am incercat totul,dar fara rezultat.Acum viata mea e in mainile dumneavoastra.
  -Chiar asa? Adica?
  -Da,cat se poate de simplu,daca vreti sa salvati viata unui om,descuiati in aceasta seara usa de la pod.
  -De ce nu,cu mare placere.
Somnambulul a fost cuprins de o mare bucurie.
  -Salvatorul meu! a strigat el,permiteti-mi sa va frec spatele cu sapun.
Cand m-am intors acasa de la baie m-am urcat sus la pod.Aveam cheia la mine,am deschis usa;in orificiul lacatului am inghesuit cateva bete de chibrtituri,ca nu cumva cineva care nu cunoaste situatia sa incuie usa la loc.Si chiar e un lucru lipsit de ratiune sa tii aceasta usa incuiata,doar in pod nu-i nimic.
Noaptea luna stralucea din plin,iar eu eram linistit:acel nenorocit somnambul a putut ajunge pe acoperis,fara sa-si puna viata in pericol.
Dimineata m-a trezit galagia.Am iesit pe scara si am vazut la usa podului mai multi locatari,administratorul si un politist.
  -Spuneti-mi,ce s-a intamplat? l-am intrebat pe vecinul de langa mine.
  -Noaptea aceasta s-au furat toate antenele noastre de televizor si acum incearca sa-l gaseasca pe idiotul care in mod intentionat a deschis lacatul ca hotul sa poate ajunge pe acoperis.

Proba sponsorizata de Reeija.ro
articol facut pentru competitia super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici