joi, 17 octombrie 2013

COTY COSMETICS SI SUPER PLAYBOY UN SUCCES GARANTAT


Ce poate fi mai frumos decat sentimentul de a te indragosti,de a iubi sau a fi iubit.
Iubirea este izvorul vietii,iti confera oxigenul necesar pentru a trai,asa cum trupul nu poate trai fara oxigen,asa nici sufletul nu poate trai fara iubire.Fara dragoste simti ca nu ai pentru ce trai,este singura care reuseste sa ne faca impliniti,sa ne umple sufletul si viata cu sperante si cu vise.Dragostea te face sa vezi lucrurile roz,sa fii vesel,sa simti ca toata lumea e a ta si sa poti sa infrunti orice boala.Cad suntem indragostiti,ne simtim ca intr-un colt de rai, ca intr-o poveste cu zane si printi si credem ca vom trai fericiti pana la adanci batraneti.
Cehov spunea ca ,citez"dragostea ii arata omului cum ar trebui el sa fie. Cand iubesti, descoperi in tine o nebanuita bogatie de tandrete si duiosie si nici nu-ti vine sa crezi ca esti in stare de o astfel de dragoste ",foarte adevarat.
O farama de iubire ne poate schimba viata,asa a fost si in cazul meu.
Totul a inceput intr-o zi cand am auzit de el,nu stiam cine este si nici cum arata dar eram nerabdatoare sa-l cunosc. Vocea lui i-mi mangaia sufletul,
 se intampla ceva cu care nu ma mai intalnisem,mintea i-mi era tulbure,nu ma puteam concentra,nu puteam dormi,eram nerabdatoare sa-l cunosc.A venit si ziua mult asteptata,cand ne-am intalnit si intr-adevar avea acel ceva care ma atragea,eram plina de emotii,glasul imi treamura iar mainile imi transpirau de caldura ca-mi cuprinse-se tot corpul.De atunci am inceput sa cred ca dragostea la prima vedere,nu e doar un mit,ci o poveste cat se poate de adevarata,te poate "lovi" cand te astepti mai putin.Dar acum nu stiam daca sentimentul e reciproc,poate nu era acea seductie si din partea lui,asa ca neavand super-puteri,a trebuit sa ma folosesc de sarmul meu , de naturaletea mea si de tot ceea ce poate face o femeie pentru a cuceri si a castiga inima unui barbat..Pe langa faptul ca am fost eu, naturala,sincera si iubitoare cum sunt de obicei ,ajutata de un sexapil, ca orice barbat,cred ca un miros placut iar face trupul sa vibreze de placere si sa-i starneasca interesul fata de mine asa ca mi-am zis sa caut ceva deosebit,cu care sa-l "innebunesc",un parfum de calitate care sa persiste si cand ii simte mirosul,gandul sa-l poarte catre mine.Am cautat pe internet si am gasit pe super playboy  ceea ce-mi trebuia mie,un parfum elegant,fin cu note subtile de mandarin,imbinate cu accente de frezie,un mix usor de chihlimbar si mosc ,care m-a transformat intr-o prezenta de neuitat din viata lui.Asa ca am fost imposibil de seducatoare,l-am cucerit din prima clipa.Iar de atunci,sunt ceva ani de care ne bucuram unul de celalalt si ne iubim ca la inceput,poate chiar mai mult.
Dar dragostea lui nu a ramas nerasplatita,pentru ca tot pe Super Playboy am gasit si pentru barbati un pafrum la fel de irezistibil si plin de tentatii,un amestec de mar,piper si floare de bergamota,care mi-a placut foarte mult si de care ma bucur sa-l simt de fiecare data cand ne intalnim.Asa ca va urez si voua ,vorba celebra"iubiti-va mult" alaturi de iepuras!
Acest articol a fost scris pentru competitia super blog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici