marți, 18 martie 2014

Poftiti la teatru




Pasiunea mea pentru teatru ,mi-a fost insuflata inca din anii de liceu,de profesul de biologie care facea un lucru minunat la acel timp,de a ii atrage pe tineri spre aceasta cultura.
Cei drept,nu se inghesuiau multi,pentru ca era mai frumos pentru unii sa se duca intr-un parc,sa mearga la un biliard sau alte activitati.
Insa mie mi-a placut foarte mult,si in patru ani de liceu,pot spune ca am vizionat multe piese de teatru.
De Teatrul Evreiesc de Stat,nu stiu foarte multe,doar ca are o traditie de 130 de ani si a fost inaugurat pentru prima data la Iasi,in vestita gradina de vara "Pomul verde" ,dar despre marea actrita Maia Morgenstern am tot auzit si urmarit-o in diferite spectacole,cum ar fi "Jocul regilor" si "Mic si al dracu".













Eu zic ca la vremurile de azi,sa vizionezi o piesa de teatru,te ajuta sa mai uiti de grijile zilei de maine,te ajuta sa te mai destinzi si in primul rand sa-ti dezvolti cunostintele in materie de cultura.
Eu daca as fi director de teatru,as incerca sa fac mai multa publicitate pentru a pastra viu interesul oamenilor pentru aceasta cultura.
As imparti pliante prin oras,mi-as face reclama prin mas media si as face reducere si abonamente persoanelor care sunt cu adevarat atrase de spectacolele de teatru.
As merge personal,sau as trimite un reprezentant al teatrului,prin scoli si licee si de ce nu si prin surpermarketurile pe care sunt mereu pline de oameni.
Sper ca viitorul acestui tip de manifestare artistica sa fie unul glorios,iar oamenii sa vina intr-un numar cat mai mare la aceste spectacole.


Articol scris pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici