vineri, 21 martie 2014

Cu Editura All,cititul devine o placere


Majoritatea dintre noi,inca de la o varsta frageda,cand inca nu stiam sa citim si abia silabiseam cateva cuvinte,parintii nostri sau chiar bunicii,luau cate o carte iar seara inainte de culcare aveam o ora de lectura.
Mie una,imi placea sa-mi citeasca povesti cu zane,cu printese si adormeam  pana a se termina povestea.
Timpul a trecut,am plecat la scoala si o data ce am invatat sa citesc,am prins si eu gustul de a citi si am inceput sa-mi cumpar chiar eu cate o carticica.
Am inceput cu o carte pentru copii,de la Editura All,si anume "Manualul Printeselor",care mi-a placut foarte mult si am continuat cu multe altele,printre care si o carte de aventuri" Oksa Pollock ",cu toate cele 3 volume.



"Pisicile razboinice",a fost o carte plină de suspans, pentru toti cei care se întreabă ce visuri de grandoare nutreste motănelul de pe presul de la usă.“


Si astazi,chiar daca am crescut si sunt destul de mare,i-mi place sa citesc, povesti ,carti de aventura si romane de dragoste.
Asa ca ii incurajez pe copii si nu numai ,cand au timp liber,sa lase calculatorul, televizorul,telefonul sau tableta si sa ajunga intr-o biblioteca sau o librarie si sa rasfoiasca un pic cartile ce le gasesc acolo.
Sunt sigura ca vor gasi ceva ce le vor atrage atentia si ii vor acapara intr-o lectura placuta.
Nu mai punem la indoiala,ca citind o carte ne dezvoltam mult mai mult cunostintele,vocabularul si ne putem destinde foarte mult,uitand de grijile cotidiene,iar intr-o buna zi cunostintele noaste vor fi rasplatite pe masura.
Si  o sa inchei cu o stofa scrisa de Vasile Romanciuc

"Dragii mei copii destepti,
Intelegeti bine foarte:
Una este sa ai carti,
Alta este sa ai carte.
Insa, pe de alta parte,
Dragii mei copii destepti,
Cine vrea sa aiba carte
Trece mai intai prin carti."

Strofa scrisa de:
“Vasile Romanciuc, citat despre carti”

Articol scris pentru super spring 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici