duminică, 10 noiembrie 2013

Delaco si pasiunea mea


Masini de lux,ceasuri,vinuri si chiar elicopterele pot fi deopotriva socotite pasiuni si slabiciuni ale milionarilor.
Multi se declara fani ale acestor lucruri,dar eu sunt om de rand si pot spune ca am si eu o pasiune si anume aceea de a face origami.
Aceasta pasiune am descoperit-o cu ceva ani in urma,cand am vazut pe internet ce pot face doua maini dibace dintr-o hartie.
Mi-a placut asa de mult ce am vazut si m-am indragostit  de aceasta pasiune,chiar am devenit fan al acestei arte, exact cum m-am indragostit de branza de la delaco
Cand am gustat-o prima data mi-a placut asa de mult,incat pot sa spun ca sunt fan branza,iar pizza mea iese ca la carte cand rad peste ea branza de la delaco,care pur si simplu ti se topeste in gura.
Si de fiecare data cand ma asez la masa de lucru,pentru a mai construi cate ceva si pun mana pe hartia alba,gandul imi fuge la branza,si nu ma pot abtine sa nu merg sa deschid frigiderul de unde scot si tai pe farfurie,cubulete de branza pe care le intep cu scobitori si ma apuc de treaba.Si uite asa imbin ambele placeri, declar pe propria raspundere ca sunt fan branza si asa voi ramane.
Va recomand cu incredere aceasta branza si cu siguranta veti deveni si voi fani.Pofta buna!

Articol facut pentru competitia super blog 2013.


Si iata una din lucrarile pasiunii mele......

2 comentarii:

  1. Multumesc mult de aprecieri,poate intr-o zi o sa am ocazia sa va ofer una dintre lucrarile mele,ca un mic cadou.

    RăspundețiȘtergere

faceti un comentariu aici