sâmbătă, 5 octombrie 2013

O VIATA SANATOASA CU HUROM


Lumea in care traim este o lume in miscare,in schimbare,o lume dinamica in toate registrele vietii.Ultimele decenii au schimbat din temelii felul de a munci al oamenilor,felul lor de a trai,precum si mentalitatile si chiar starea lor de sanatate.
Dupa mai multe nopti agitate,cu un somn chinuitor,ma trezeam parca mai obosita decat ma culcam.Pana intr-o zi,cand am zis:gata",trebuie sa fac ceva si pentru mine.
Zis si facut.Nu am mai stat mult pe ganduri si am inceput sa caut solutii,caci nu degeaba se zice"ziua buna se cunoaste de dimineata",iar pentru ca diminetile mele sa fie cat mai frumoase,iar pe parcursul zilei sa fiu in forma,am zis ca tot ce-mi trebuie ar fi un suc proaspat de fructe si legume.Am mai incercat din cand in cand sa consum sucuri naturale,dar i-mi era greu sa stau mereu sa storc manual fructele,iar cu legumele aproape ca era imposibil sa le storc,le mai dadeam pe razatoare si le mancam sub forma de salate.
Asa ca am cautat sa-mi procur un storcatoare de fructe pe internet. In cele din urma,dupa mai multe cautari,am ajuns la un magazin online,unde am gasit ceea ce-mi trebuia mie.
Un Storcator de fructe frofesional de la de 8 ori mai puternic decat celelalte storcatoare care-i fac concurenta,datorita sitei si axului melcat din ultem si care stoarce orice tip de leguma ,de la cele radacinoase pana la cele cu frunze dar si orice fel de fructe.
 Aceste storcatoare cu presare la rece , Hurom au patentat pentru prima data in lume tehnologia LSTS(Low Speed Type Screw)  prin care fructele si legumele sunt strivite iar apoi prin operatia de presare la rece obtinandu-se astfel o cantitate mare de suc care isi pastreaza gustul,culoarea dar si vitaminele,enzimele si nutrientii de care are nevoie organismul nostru.
Si uite asa diminetile mele au fost mai frumoase si toata ziua eram in forma si plina de viata,iar noaptea am inceput sa am un somn mai odinhitor,datorita noului storcator Hurom,deci nu ezitati sa-l procurati si sa va bucurati de o viata sanatoasa.
Acest articol a fost creat pentru competitia Super Blog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici