duminică, 6 octombrie 2013

FARMEC SI GEROVITAL I-TI SALVEAZA PARUL


Aproape 40% din populatie are probleme legate de caderea parului,datorita poluarii,stresului si a obiceiurilor nesanatoase,repetate zilnic.Podoaba capilara este una din inzestrarile naturale pentru pastrarea carora se fac neprecupetite eforturi,atat de catre barbati cat,mai ales de catre femei.Insa,daca la barbati,rarirea parului,fie ea si una precoce,nu produce prejudicii estetice extreme,la femei,caderea sa accelerata si fara regenerare ulterioara,este perceputa ca o catastrofa personala.
Pe langa o alimentatie sanatoasa,o interventie rapida cu ajutorul produselor bazate pe ingrediente naturale este strict necesara pentru stoparea caderii parului.Iata ca Farmec vine in ajutorul nostu cu gama de produse Gerovital Plant Tratament.
De cand ma stiu ma chinui si eu cu aceasta problema,a caderii parului.Am incercat o multime de tratamente,chiar si leacuri din batrani,dar parca nici un rezultat.
La recomandarea unei prietene care se confrunta cu aceeasi problema,am incercat si eu un tratament cu produse din gama Gerovital. Am luat pentru inceput un sampon anticadere,de care am fost foarte multumita,datorita complexelor bioactive de procapil si biocapigen care actioneaza si elimina cauzele ce atrofieaza radacina firului de par.Fiind destinat tuturor tipurilor de par,el curata profund,ajuta cresterea parului,reduce caderea sa si imbunatateste structura firului de par,comferind podoabei capilare volum,densitate,textura si vitalitate,de la radacini si pana la varfuri.Si am continuat tratamentul cu kitul anticadere si cel pentru regenerare pentru ca pierdusem destul de mult par.
Un sampon regenerant ,cu extracte naturale,vitamine esentiale si keratina care face minuni.Dupa cateva saptamani,deja parul meu arata alfel si era mult mai sanatos.
Dar asta nu a fost tot,pentru ca din dorinta de a fi cat mai atragatoare si mai frumoasa,ca orice femeie,mi-am vopsit si eu parul,ca sa fiu in ton cu moda.Dar cum un par vopsit,trebuie sa fie si sanatos in primul rand,trecand prin acest tratament,nu am putut sa nu-mi procur si un sampon pro color de la Farmec,din aceeasi gama Gerovital si anume sampon pro color,care ma ajuta in doua moduri:i-mi pastreaza culoarea vie a parului proaspat vopsit,dar si contracareaza efectul distrugator al vopselei printr-o hidratare intensa.
Si pentru ca eu am avut rezultate extraordinare si am fost pe deplin multumita de aceasta marca ,nu am putut sa nu-i recomand surorii mele,care s-a confruntat de mica cu un par gras,din cauza secretiei excesive de sebum,samponul si serul sebum control,care a facut minuni si in cazul ei.
Asadar acum ne mandrim cu un par frumos,sanatos si plin de viata,datorita "FARMEC"ului si celor de la GEROVITAL PLANT.
Acest articol a fost scris pentru competitia super blog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici