sâmbătă, 26 octombrie 2013

In vizita la cei dragi





 Era o zi mohorata de toamna,ma intorceam acasa de la serviciu,eram foarte obosita si ma bucuram ca in sfarsit venea weekendul ca sa ma pot odihni.
Ajunsa acasa,in cutia postala aveam un plic,nu stiam ce este pentru ca nu asteptam nici o scrisoare din partea nimanui,dar cand am deschis-o,am avut marea surpriza sa constat ca era o de fapt o invitatie la cina de la familia LUXURY GIFTS,cu ocazia aniversarii de 20 de ani.
Mi-am dorit foarte mult sa-i cunosc,asa ca impreuna cu iubitul meu am hotarat sa onoram invitatia.Ne-am imbracat cu cele mai elegante haine din garderoba noastra pentru ca acolo se aduna toata lumea buna.
Cand am ajuns la destinatie,am ramas "muti" de uimire,cand le-am vazut  casa,pentru ca era prima data cand ii vizitam.
O casa mare,spatioasa,frumos decorata,stralucitoare dar si foarte primitoare.Oricine ar fi trecut prin zona,nu se putea abtine sa nu le treaca pragul.
Dupa ce am intrat,cum e si vorba ca "omul sfinteste locul",am intalnit asa cum ma asteptam o familie eleganta si plina de rafinament,o familie cu multi membri ,care incerca sa se ocupe de toti invitatii,incepand de la cel mai mic pana la cel mai mare.
Rand pe rand am facut cunostinta cu membrii familiei.
Pe peretii casei erau la loc de cinste frumosele tablouri  care iti luau ochii,iar in frumosele vitrine straluceau nestematele coliere ,cercei si inele cu cristale Swarovski,pentru doamne.
In alt colt al casei,erau asezate alte vitrine,care le luau ochii domnilor.Butonii  placati  cu platina,casetele din piele naturala pentru cravate si chiar PANTOFII din piele US Polo de diferite culori.
O familie ordonata,fiecare obiect al casei era la locul lui,chiar daca e o familie numeroasa.
Dupa ce am facut cunostinta cu toti membrii familiei,fiind cu ochii peste tot la ce stralucea in jurul nostru,timpul a trecut foarte repede,iar omul vine,dar mai si pleaca. Asa ca trebuia sa ne luam la revedere de la gazda dar nu inainte de a lua cateva CADOURI pentru cei dragi,pentru ca se apropie sarbatorile de iarna,iar de aici,de la aceasta  familie putem sa luam cadoul potrivit care sa reflecte sentimentele persoanei care ofera cadoul si personalitatea persoanei care il primeste.
Asadar ,dragi prieteni,ca sa intram in magia Craciunului mai repede,va invit la colindat la urmatoarea adresa:LUXORY GIFTS.RO
Articol facut pentru competitia super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici