marți, 19 noiembrie 2013

Tinuta impecabila cu Bosch


Toata lumea a auzit de vorba "haina nu il face pe om".Ei bine,eu zic ca de cele mai multe ori aceasta zicala e adevarata,dar nu ma refer la faptul ca ar trebui sa ai o haine scumpe,de fite si sa vii neaparat la "curent" cu moda si la ceea ce se poarta.
Sunt unele tabloide care se preocupa de stilul vestimentar al vedetelor de pe la noi si nu numai de modul in care acestea sunt imbracate,fie ele pe strada sau la anumite evenimente.Asa ca au facut o rubrica in tabloide cu "bine imbracate" si "prost imbracate".
Pentru ei, sa fii bine imbracat inseamna o tinuta impecabila,si anume sa fii asortat din toate punctele de vedere.Pantofii sa se asorteze cu sosetele si cureau,camasa cu sacoul si multe alte aspecte.
Pentru mine o tinuta impecabila,inseamna in primul rand o haina curata,bine spalata si bine calcata.
Nu e musai sa fie o haina de ultima moda si scumpa,trebuie sa arate bine si sa fie pe gustul meu si sa-mi stea bine cu ea.
iar pentru ca toate aceste lucruri sa le poti face,ai avea nevoie doar de cateva lucruri esentiale.
La magazinul   Market Online.ro o sa gasiti tot ceea ce aveti nevoie pentru a putea avea o tinuta impecabila.
Am cautat si eu aici oferte,pentru ca ma interesa un fier de calcat care sa-mi usureze treaba.Si am gasit la sectiunea  produse electrocasnice mici ,un fier din gama de produse  Bosch ideal pentru mine.
O sa urmaresc site-ul poate prind o promotie sa-l achizitionez ,dar in special o promotie Bosch pentru ca sunt produse de calitate iar vecina mea o sa fie invidioasa pe mine,cand o sa vada camasile sotului meu calcate impecabil.

Articol pentru super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici